תהליכים אישיים לשחרור מעצורים בביטוי העצמי: מחברים בין המילים לבין הגוף

איך מתגברים על פחד קהל? 'פחד קהל' הוא רצף שלם של תופעות, והוא מאד שכיח דווקא אצל אנשים שמופיעים מול קהל, אבל לא מצליחים להביא את המיטב שבהם לסיטואציה או סובלים מזה במידה כזו או אחרת. 

>> האם היחסים שלך עם הופעה בפני קהל הופכת מצבים פשוטים למעיקים, וגורמים לך לסבול במשך ימים, לפני הארוע או אחריו?

>> ואולי פשוט ברור לך שיש בך יותר – יותר להציע ויותר לבטא, ואין לך מושג איך לגרום לזה לצאת?

בתהליכים האישיים עם מנחי המעבדה לדיבור מול קהל אנחנו עוברים מעין טיפול בפחד קהל ולומדים דרך הגוף איך להתגבר על פחד קהל, לשחרר מעצורים ולשנות דפוסי התנהגות באופן הכי מעשי ופרקטי שיש.

איך מתגברים על פחד קהל

איך לא לפחד לדבר מול קהל

הנה כמה מעקרונות שיטת העבודה שלנו לשחרור פחד קהל:

  • פוקוס על 'הגדרות המשתמש' שלך. שיטת לאבאן (הפסיכולוגיה של התנועה) תאפשר לך להבין מהן 'הגדרות המשתמש' הקבועות בגוף שלך, ולתרגל דרכי תגובה שאיתן תרגיש אחרת מול קהל. סדרת תרגילים ייחודיים מאפשרת לנו להתמקד במה שחשוב: איך לשנות דפוסי התנהגות ולשלוט בנינוחות שלך בזמן הופעה מול קהל.
  • תהליך מהנה, אישי, הדרגתי ורצוף-הצלחות. אנחנו לא ניכנס בפחד בכוח. להיפך, נמוסס אותו בעדינות. נכניס למערכת שלך עוד אופציות שיהפכו להרגל עבורך. היציאה מאזור הנוחות תיעשה בנוחות :).
  • יצירת סינכרון בין המילים שלך לבין הגוף שאומר אותן. כשהגוף מחובר לביטוי המילולי, המסר יכול לעבור באופן מלא, בהיר וחזק יותר. נעבוד על יצירת החיבור הזה תוך כדי דיבור, כדי שהמסרים שלך ייצאו בטבעיות אל העולם.
איך לטפל בפחד קהל

איך לטפל בפחד קהל?

איך מתגברים על פחד במה? שאלות ותשובות על השיטה:

  • האם מדובר בפגישות ייעוץ, כמו אצל מאמן מנטלי או פסיכולוג?
    לא. העבודה היא מערכתית (ראש-גוף-רגש), עובדים הרבה על הרגליים, מתרגלים דרכי תגובה מגוונות ובעצם מלמדים את הגוף שלך שאפשר להגיב גם אחרת. המפגשים לשחרור פחד קהל הם אקטיביים ולא רק שיחה.
  • האם יש מבנה קבוע לתהליך האישי? מה משך התהליך איתכם?
    כן ולא. ישנם עקרונות שמנחים אותנו, אבל תהליך שחרור פחד הקהל נבנה ומותאם לך אישית. משך התהליך הוא אישי ומשתנה מאדם לאדם. בדרך-כלל מדובר בתהליכים קצרי-טווח (2-4 חודשים).
  • האם לומדים טכניקות להופעה נכונה מול קהל? 
    לא רק. המטרה היא לבסס אמון חדש ועמוק שלך בעצמך, גם במצבים שמטבעם מכילים אי-ודאות. זאת לצד כלים להעברת מסר ולהופעה שבאמת נוגעת וסוחפת.
  • איפה אפשר לעבוד איתכם?
    תהליכי אחד על אחד פרונטאליים מתקיימים בכרכור / בתל-אביב. אפשר לעבוד איתנו גם בפלטפורמת ZOOM.

אז איך מתגברים על פחד במה? איך לא לפחד לדבר מול קהל? אם גם אתם שואלים את עצמכם מהו פחד קהל ורוצים להתגבר עליו באמצעות טיפול בפחד קהל – השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה כדי שתוכלו להשתחרר מפחד קהל, ולהתחיל ללמוד איך לדבר בפני קהל עם שרון גדרון!

אם שאלתם את עצמכם מהו פחד קהל ואיך מתגברים עליו, עוד יכול לעניין אתכם:

מעוניינים בפרטים נוספים?

שרון גדרון 052.244.3004

logo-2021-WHITE